Beachhair & curls

13621917_10157625911245355_151995621_o13616176_10157625911210355_1449722083_oTwo favorites for the hair ♥ 

To herlige produkter for perfekt beachhair og krøller, med enkle grep er du snasen på 1,2,3 ♥ Jeg har alltid vært en sucker for saltvannsspray, og brukt en fra Redken fast (en blå en..) Mens her om dagen kjøpte jeg en ny en her i Bergen, fra Kevin Murphy som er minst like god! Når jeg dusjer uavhengig av om jeg føhner det eller ikke, har jeg alltid saltvannsspray i bunnen. Dette for å få hold. Så legger håret seg mye finere i bunnen når du bruker denne sprayen, perfekt grunnlag for krøller. Hater når håret er for glatt, og det ikke legger seg sånn jeg vil det skal, hehe..

13589093_10157625911195355_1439854656_o

Ellers er denne saltvanssprayen perfekt å bruke når du vil ha naturlig beachhair på stranden. Saltvann etter bading, og noen spruter med denne, så vil håret bare se smashing ut ila dagen. Love it! Denne kan også brukes når du krøller håret vanlig, om du vil ha en litt mer edgy look, bare spray den i etter at du har krøllet håret og klip litt i det med fingrene ♥ Et lite vidunder produkt med andre ord. Rettetangen fra GHD er super å bruke til å rette håret, eller krølle det. Two in one, og perfekt til å ta med på ferie så slipper man og ta med både rettetang og krølltang.

15 kommentarer
    1. Hei Lene! Jeg digger bloggen din og den gir meg så mye inspirasjon. Instagrammen din er også veldig fin. Lurer også på om hvilke app du bruker for å få den rammen rundt bildene dine på Instagram, blir så fint og ryddig,Looove it

      1. Hei snille deg, tusen takk! Det var hyggelig sagt 🙂 Jeg bruker afterlight for å lage ramme 🙂 Så tar jeg rammen på str 30 🙂 <3

    2. Hei Lene 🙂 Lurte på hvor gulvet dere har i huset på holmen er fra? Er det parkett eller heltre gulv? Evt. hva modell/farge heter og ca. kvm pris? Synes det er så utrolig lekkert. Mange klemmer fra Ingrid.

      1. Hei! Åh, det har jeg 0 peiling på dessverre. Det er moren til Gard som har styrt med det 🙂 Men send meg en mail så kan jeg sjekke det opp med henne evt? 🙂 Det er heltre gulv 🙂 Og ja, veldig lekkert <3

      1. Jo, nå har vi jo nettopp vært på ferie sammen i Monaco.. Så det går bra 😀 Hvorfor spør du?

    3. I slike innlegg savner jeg bilder av at du viser oss hvordan du bruker produktene, og ikke bare hvilke produkter…

    4. Heeei 🙂 Et spørsmål helt ut av det blå. Fôrer du fortsatt med Orijen til lille? Har en valp på 7 mnd som er matlei av Royal Canin Junior og syns selv det inneholder mye karbo. :/

      1. Hei! Ja, vi bruker fortsatt Orijen 🙂 Veldig fornøyd! 🙂 Du kan jo prøve det en måned og se? Tror jeg skal ha en rabattkode liggende med 20 % om du vil ha 🙂 <3

    5. Hei! Hadde vært supert om du ville lage en liten snutt der du viser hvordan du krøller håret med rettetangen :)) Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg