For Love & Lemons

Processed with VSCO with a5 presetProcessed with VSCO with a5 presetProcessed with VSCO with a5 preset

Kjole og topp For Love & Lemons – Veske YSL – Smykke Zara – Støveletter

Her er noen få bilder fra antrekket jeg hadde på ELLE festen. Et super skjønt sett fra For Love & Lemons.. Jeg kjøpte det hos Nelly, men ser det er utsolgt nå. Kan være dere finner det på andre nettsider! Veldig fint nå til sommeren, både med boots, pumps, sandaler, og begge delene er veldig fine å kombinere med helt andre ting!

Må vise dere noen morsomme bilder fra photo boothen også, elsker photo booth og props! ♥

Processed with VSCO with a5 presetProcessed with VSCO with a5 presetProcessed with VSCO with a5 preset
Meg, Anja, Renate og Kathrine koser oss ♥

Her i heimen er det baking av protein rundstykker, så får vi se hvordan det går denne gangen. Typ 5 gang jeg lager de nå og de 4 første ble ikke vellykket som dere sikkert har sett på snapchat.. Typisk Lene! Igår var jeg og Gard på mobilfri date, vi spiste på Amerigo på Solli. Kult sted, og veldig deilig uten mobilen!

Solen skinner, og jeg skal på Bubbles & Brunch med jentene senere idag! Gledings ♥

GOD lørdag til dere fininger!

10 kommentarer

Siste innlegg