For fall

God morgen ♥ Tenker på så mye om dagen, at jeg nesten ikke får sovet ordentlig, ligger våken lenge etter vi har lagt oss, og våkner tidlig om morgenen. Så mye spennende som skjer fremover nå, jeg har ikke ord. Gleder meg til å få dele det med dere, og det er ikke lenge til- ila september kan jeg fortelle det, det blir så gøy! Om 2-3 uker skal jeg til frisøren min Elisabeth, og denne gangen kjenner jeg at jeg vil ha en frisyre som er enkel. Mhmm, heg vet hva dere tenker, men det blir ikke bob denne gangen heller. Jeg må ha muligheten til å krølle det og lignende når jeg skal ut- så litt lengde vil jeg ha. Men ikke så langt som nå. Håret nå er langt og litt tungt, og nå vil jeg ha en frisyre som jeg bare kan våkne opp med- og børste gjennom, og deretter er jeg good to go. Kan jo det nå også, men frisyren jeg har nå krever helst at jeg føhner det, krøller eller strekker det ut. Jeg vil ha en stå-opp-se-bra-ut-frisyre, om dere skjønner? Hehe. Og fargen? Ja, den skal selvfølgelig bli mørkere, går alltid mot mørkere farger når det blir høst. Og jeg har funnet den perfekte fargen, og jeg vet at flinkest Elisabeth kommer til å ta den på strak arm, ææ – gledings. Inspirasjon : Cara Delevingne er min største inspirasjon denne gangen, hun har det perfekte håret synes jeg, både farge og lengde. Tror faktisk jeg skal klippe opp håret mitt for første gang på leeeeenge.  Fargen hun har på det første bildet her er den jeg vil ha, er den ikke ahh-mazing? Bilde nummer to er også en stor favoritt, men tør ikke gå så mørk helt enda, men klippen der er helt perfekt. Sånn lengde vil jeg ha. Gøy å finne inspirasjon på denne måten, ikke alltid man klarer å forklare frisøren akkurat hvordan man vil ha det.  Hva tror dere, blir det fint? Gleder meg som et barn allerede! Flere som er lyse og går mot mørkere når høsten kommer?  Klem

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg