FOR CHRISTMAS …

Annonse
Uten navn-1
// alt dette får dere kjøpt hos Startshop.no – på Nelly.com å få penger tilbake for hvert kjøp ♥

Nå nærmer det seg snart desember og jul! Herlighet som jeg gleder meg, kan ikke få sagt det nok! Pysj, late dager med familien, sove lenge, gode frokoster, lange middager og bare kos fra ende til annen. Jeg har ikke fått begynt på hverken julegave-kalender eller julegaver, men jeg har allerede begynt å planlegge litt hva jeg skal kjøpe.. I år har jeg faktisk vært flink å sende julegaveønsker til søsknene mine, de har vært litt oppgitt over meg siden jeg er så dårlig å ønske meg ting… Men nå har jeg sendt over liste med ting de kan handle på nett, hehe.. Så vet jeg at de finner det jeg ønsker meg, hihi! Gleder meg til å begynne og handle til de snart!

I forbindelse med julegavehandelen, kan det jo faktisk være et tips og handle julegavene på nett? Ikke alltid tiden strekker til slik at man faktisk rekker å handle inn alt etter jobb, og i hektiske perioder.. Jeg har lyst å tipse dere om en smart måte dere kan gjøre julegavehandelen på, ikke bare ved å handle på nett, men dere kan faktisk få penger tilbake hver gang dere handler gjennom StartShop.no ♥ Det er smart! To i en, en julegave til noen du er glad i, og en liten bonus til deg selv.

Om Startshop : 
• Gratis å være medlem
• 250 butikker å handle i – som bla : Nelly, Zalando, Sas, Get Inspired etc..
• Opptjent bonus kan du overføre direkte til din bankkonto når du ønsker det
• I tillegg støtter Startshop Dyrevernalliansen, Flyktninghjelpen og Hjelpetelefonen. Og du kan få muligheten til å donere deler av din bonus til disse hjelpeorganisasjonene

Enkelt å komme i gang :
• Registrer deg her – (gratis, og tar 5 sekunder)
• Velg nettbutikk, handle på vanlig måte, og kjøpet blir automatisk registrert på din StartShop-konto
• Få penger tilbake for hvert kjøp. 1 cashback-poeng = 1 krone

I tillegg kan det også være lurt å nevne at det er Cyber Monday hos Startshop, og mange av nettbutikkene har gode kampanjer. Disse kan dere sjekke ut her.

Konkurranse :
Yes, julen kommer tidlig i år! Jeg har fått lov å dele ut en GHD rettetang til en heldig vinner!
• Registrer deg hos Startshop
• Skriv i kommentarfeltet at du har registret deg og hvilken rettetang du ønsker deg fra GHD. Utvalget ser du her.
• Vinneren trekkes neste søndag. Lykke til!

SMIL Lene

 

182 kommentarer

Siste innlegg