FOODORA

Annonse
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

TAKEAWAY HYGGE 

Mm, kosekosekos altså! Igår hadde jeg en 13 timers arbeidsdag i strekk, og hadde rett og slett ingen energi til å stå på kjøkkenet og kokkelere. Da var det helt midt i blinken og unne seg ordentlig god TAKEAWAY! Vi har ikke vært veldig aktive på takeaway-tjenester før, men etter at Foodora har kommet på markedet, skal det bli andre boller fremover. For bedre service har jeg ikke opplevd på en takeaway tjeneste altså. Og det er hånden på hjertet. Gard er også veldig imponert. Foodora leverer også mat fra flere av mine favorittrestauranter, som ingen andre leverer fra!

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAFire steg til enkel bestilling :
1 – Logg deg inn på www.foodora.no
2 – Skriv inn din adresse og send inn
3- Så er det rett og slett bare å bestemme seg for hvilke type mat man ønsker, og fra hvilken restaurant. Her er det mye digg å velge i! Jeg har allerede planlagt lørdagsfrokosten.
4 – Deretter er det bare å legge ønskede retter, sides, drikke og det man ønsker i handlekurven, check out – og betale. Og på 30 minutter har du maten på døren.
collageEtt ordentlig yay fra meg. Hvorfor?

– Enkelt og brukervennlig
– Super innbydende med masse utvalg
– Frokost, pastries, middag.. Italiensk, meksikansk, thai, junk – you name it
– Leveringen er helt RÅ! Fikk beskjed om at maten skulle bli levert innen 30 minutter. Og da bestilte vi fra en restaurant i Møllergata på andre siden av byen altså. Vi bor på Aker Brygge, og maten var hos oss på 29 minutter. Stor tommel opp altså! Overraskende. Ofte har jeg ikke orket å bestille mat på nett, rett og slett fordi det har tatt alt for lang tid, og jeg har vært supersulten.. Så dette er det raskeste jeg har opplevd at takeaway levering.
– De har også egen app som du også enkelt kan bestille fra, den finner du her.

Valget vårt denne gangen falt på Mission Taco. Vi bestilte Pecho Res Beef Taco Trio, El Volcan og 3 hvetetortilla og chips&salsa, samt guacamole on the side. Sulten vi da! Nydelig mat, deilig og kunne slippe å stå på kjøkkenet etter en lang dag også.

Takeaway er perfekt i en hektisk hverdag, dagen der på, i helgen generelt, til jentekvelder .. Listen er lang!
Jeg har faktisk en aldri så liten godbit til dere! Dere får faktisk -20% på matbestilling hos Fodoora ved å bruke kode FriendsLene som gjelder ut november ♥ Så nå er det bare å kose seg altså, jenter!

God helg!

7 kommentarer

Siste innlegg