Fonteneshow

God morgen til dere i Norges land! Nå er klokken ca halv 3 på dagen her, og vi har gjort oss klar til en aldri så liten tur. Vi skal nemlig opp i verdens høyeste bygning om en time! IIIIIK, jeg har sånn høydeskrekk, blir svimmel av tanken, men opp skal jeg! Gleder meg veldig til å vise dere bilder! Igår kveld hadde vi en fantastisk kveld, så romantisk og vakkert. Vi dro til Dubai Mall, hvor vi fort fant veien opp til TGI Fridays, fikk bord slik vi hadde full utsikt over en drøss skyskrapere, og ikke minst det verdensberømte fonteneshowet. (Takk til dere for gode tips ang friday..)
Fonteneshowet var så ubeskrivelig vakkert, jeg ble faktisk rørt, og nesten til tårer – det kan ikke beskrives, når jeg skal gifte meg en gang, SKAL det være foran ett sånt fonteneshow, hihi. Jeg lover at jeg skal filme hele showet til dere, og legge ut her på bloggen, dere kommer til å bli amazed.


Awh – så VAKKERT! Fontenen danset til musikk.


Kunne ikke finne en bedre utsikt en dette, en perfekt middag.

Ja, som jeg har sagt før – Dubai er fantastisk.

Nå kom vi nettopp fra stranden.


TITTIT!

Håper dere har det fint. Kryss fingrene for at jeg ikke svimer av oppe i bygningen, hehe..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg