Follow me on instagram

Woho! Jeg har nådd 30.000 followers på min instagram profil. Smigret og glad ♥ Takk til dere som følger meg! Og til de som ikke gjør det, og har lyst : @leneorvik Min lille instaverden siste tiden :


I sommer har jeg som alle andre, planer om å ta ferie. Før har jeg alltid prioritert to blogginnlegg i ferien, nå tenker jeg at jeg skal halvere det til ett i tiden hvor jeg er bortreist. Selvfølgelig to om jeg har ekstra mye å dele med dere! Føler det er bedre med ett ordentlig og utfyllende- enn to innlegg som er halvveis, noe jeg tror dere er enige i. Jeg har virkelig verdens beste jobb/hobby, og jeg klager ikke! Det er ikke det at det er så mye mer jobb å oppdatere to enn én ganger om dagen i ferien, men det handler om og faktisk gjøre på annet enn å tenke på bilder, ta bilder, finne ut hva man skal skrive om, bruke tid på macen som man heller kan bruke på å nyte ferien, tiden med kjæreste, familie og venner. Slik som dere gjør 100 % når dere har ferie. Er ikke det fair? Ofte handler mine ferier om bloggen omtrent hele dagen, ihvertfall oppe i hodet mitt. Ikke at jeg sitter med macen hele dagen for det gjør jeg ikke. Men det som er tidskrevende er bildene og kreativiteten, som ikke alltid er på topp når man faktisk skal slappe av og nyte ferien. Dessuten kan det fort bli litt ensformig også når man har ferie. Håper virkelig på forståelse for dette, og jeg vil igjen påpeke at jeg overhodet ikke skriver dette fordi jeg klager på jobben jeg har. Men rett og slett fordi jeg også er et menneske som dere, og vil ha pittelitt ekstra tid til de jeg er glad i når jeg først har ferie.    Poenget med denne lille talen min, er at jeg gjerne vil dere skal følge med meg på instagram også. Der skal jeg være superflink og oppdatere i ferietiden, som jeg også er til vanlig. Mellom 2-4 innlegg om dagen satser jeg på ♥ Jeg er sååå glad i hjertet mitt for at nettopp dere tar dere tid til å følge med på meg og mitt liv. Dere er min inspirasjon og motivasjon til og fortsette. Og dessuten elsker jeg bloggen og alt den innebærer. Min lille bebi ♥   Ferien vår starter rundt 23-24 juni hvor vi først tar turen til Bergen, før vi drar til Barcelona, og deretter på treningsleir til Calella. Tilbake i Oslo 14 juli, og etter det har vi ingen fastsatte planer. Men ååh, for en deilig sommer det blir. Gledes!
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg