Folkets 4 – stjerners middag

Hei fintfolk! Har dere det fint idag? Endelig kan jeg få lov og fortelle hva jeg gjorde den uken jeg var i Larvik i februar.. Jeg har nemlig vært med på innspillingen av “Folkets 4 – stjerners middag” og det er virkelig den morsomste og beste uken jeg har hatt på lenge! Jeg angrer ikke et sekund på at jeg ble med ♥ De tre andre gjestene er for det første helt fantastiske, tror ikke jeg har ledd så mye og så godt på lenge! Og alle folkene som jobber bak kamera er også helt utrolige kjekke mennesker. Søteste bilen, hihi .. Vi holdt på med filming fra morgen til kveld i 4 dager i strekk, og når uken var omme, følte jeg egentlig at vi var blitt en stor familie hele gjengen. Skikkelig vemodig at vi var ferdige. Men FOR en fantastisk opplevelse. Jeg kunne virkelig ikke vært foruten! Minner for livet, virkelig ♥  Vi 4 som var med, var de første som fikk spille inn “Folkets 4 – stjerners middag” og de har kun spilt inn én uke enda, så vi føler oss jo ganske priviligerte! Åh, jeg gleder / gruer meg veldig til å se. Vet jo ikke hvordan man blir fremstilt! Men dette ER et feelgood program, så jeg regner nok med man blir fremstilt akkurat som man er! Gjett om det blir MADRASS tv på meg neste uke, for det er nemlig da det skal gå. Mandag – torsdag kl 19.30 på TvNorge og min dag er på onsdag! Håper dere vil se på!! Jeg lover dere MYE god underholdning, og masse god latter… Hahaha, jeg må bare le med tanke på alt vi foretok oss de 4 dagene. Hjelpe meg! MEN, viktig å ha litt selvironi når man er på TV, det er sikkert ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg