Følg meg på Instagram

Hei alle fininger! Tusen takk for søte kommentarer på den nye frisyren, dere er herlige ♥ I skrivende stund sitter jeg på kontoret, nettopp spist en bedre lunsj fra kaféen på hjørnet. Speilegg og karbonade på grovt brød – så nå er jeg klar for noen timer til med jobbing. Jeg har forrresten nettopp skaffet meg instagram jeg også nå, så det hadde vært kjempegøy om så mange som mulig fulgte meg der. Jeg føler jo at jeg hele tiden vil dele det jeg gjør med dere, og instagram er jo ett fantastisk redskap til å gjøre det. Da kommer jeg til å ta bilder gjennom hele dagen og legge ut. Så vet dere hvor jeg er og hva jeg gjør på utenom innleggene jeg poster også, dette blir gøy! Lover dere at jeg skal være kjempeflink jente å oppdatere dere. Jeg kaller meg “leneorvik” Dagens // Skjørt & Skjorte BIK BOK // Belte Mango (Har jo selvfølgelig både strømper og pels i tillegg da, siden det er freezing ute, hihi) “Ses” på Instagram da! Gleder meg til å begynne for fullt. .

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg