Flytende foundation

Jeg har alltid brukt presset foundation, men har nå testet flytende foundation fra coverbrands en stund. Og den dekker så utrolig bra! Jeg har testet Glo mineral sin liquid foundation, og jeg påfører den med en liquid foundation børste. MYE bedre å bruke børste, enn å påføre med fingrene. Jeg bruker forresten fargen honey light. Jeg tar først litt foundation på hånden min Og henter litt og litt foundation derfra. I tillegg bruker jeg ikke flytende foundation i hele ansiktet. Kun rundt øynene, nesen og på haken. Så bruker jeg presset foundation over igjen. Resultatet blir veldig bra, så jeg har fått meg en ny bestevenn, hurra! Flere som er glad i flytende foundation?? :* Ønsker mine lesere en fin fin søndag. Rolf Ivar drar om noen timer, buhuuu. Så nå skal vi ut å gå en liten tur og kose oss. (Reklame)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg