Fly away

Annonse
♥ Se han søtingen nederst til venstre da, åå . . Da jeg var ung (hehe, yngre) benyttet jeg meg av ungdomsbillett hver eneste gang jeg skulle fly frem og tilbake Oslo – Ålesund da jeg pendlet. Men jeg har ikke alltid visst om det, så jeg ble jo superhappy da jeg endelig fant det ut når jeg var rundt 23-24 år.. Det er så utrolig mye penger å spare her, og det er mange som ikke er klar over at SAS har ungdomsbilletter engang. Så derfor vil jeg gjøre dere som ikke er klar over det oppmerksom på dette nå. Ungdomsbilletter er for de som er under 26 år. Man bestiller disse billettene ved å klikke “bestill ungdomsbillett” på SAS sine hjemmesider. Dette inkluderer bagasje på 23 kg, og håndbagasje på 8 kg. Reisene med ungdomsbillett gjelder i Skandinavia og Europa. Verdt å sjekke ut ♥ Husk : Jo tidligere man bestiller, jo større sannsynlighet er det for at man får billetter til billigst mulig pris. Dessuten er SAS Norges beste flyselskap etter min mening, de har hjulpet meg ut av flere flykriser når jeg har trengt det.  Et lite tips i hverdagen som kan hjelpe dere å spare litt penger. Litt her og litt der, blir mye til slutt det ♥ Du kan lese mer om SAS ungdomsbillett her.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg