Fluffy wednesday

adlink
OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERASko her – bukse Envii – Jakke h&m – Genser Ganni – Veske Proenza Schouler

Fluffy wednesday – yes it is! Denne jakken er bare så søt altså, kan bruke den til alt. I hvertfall nå før det blir for kaldt ute.. Jeg er på kontoret, heldigvis i bedre form! Pleier å gå over ganske raskt så lenge jeg tar det litt med ro, så det er herlig! Håper dere er friske og raske for tiden, er jo lett å bli litt småpjusk denne tiden av året. Men hei – som vi elsker denne tiden av året? Altså, 1 søndag i advent nå allerede? Gleder meg til å lete frem julepynten, og ikke minst – handle inn til julekalenderen. Flere som har planer om det, eller? Lurer på hva jeg skal finne på til Gard i år.. Hmm, time will show. Det skal i hvertfall bli en superkoselig julekalender ♥

Fluffy klem fra meg

2 kommentarer
    1. Blir du ikke kald i beina med disse skoene…kan umulig være godt å gå med på denne årstiden…. Får di ikke vondt i føttene og ryggen av så høye sko….Ellers er du vakker::))

      1. Hehe, dette er inneskoene mine på kontoret <3 Går selvfølgelig med boots eller lignende ellers. Men de er fine å ha på antrekksbilder da <3 Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg