Flowery monday

Hei dere ♥ Nå kom jeg nettopp inn døren etter en morgendate på Joe & The Juice med Henriette og verdens nydeligste Noah. Så kjekt og se de igjen, og gleder meg veldig til flere dates utover høsten ♥ Han skal døpes i helgen, så vi flyr til Ålesund på lørdag- det blir så hyggelig!  Nå sitter jeg med hendene fulle, og skal bli ferdig med regnskapet mitt som må leveres inn idag, og så får jeg håpe jeg får tid til noen timer med pappa og Oda senere. Var sammen med de igår, spiste lunsj, prøvde bunad (til Oda) og lagde grillmat sammen her hjemme. Planen er Tusenfryd imorgen, men i følge værmeldingen ser det ut som det skal bli regn, så vi får se hva det blir til. Igår var det veldig skiftende vær, når jeg gikk hjemmefra var det sol, men ble skikkelig ruskevær utover dagen.. Så når været er så ustabilt som det er om dagen, er det nok lurt å ha en litt tykk cardigan eller lignende i vesken. Note to self. BRR – Her er ihvertfall antrekket fra igår –




Veske Zara – Skjørt Bik Bok – Hatt Vivikes – Sko Windsor Smith – Genser H&M 

Jeg får setet igång med arbeidet her, håper dere har en deeeilig dag ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg