Flowery monday

God mandag kjære dere ♥ Deilig sommer her i hovedstaden, jeg blir så glad av dette været! Denne uken skal vi prøve å få satt oss ned og planlagt sommerferien vår ordentlig, så det skal bli digg å få planene på plass. Sommer er det beste jeg vet ♥ Nå har jeg nettopp vært i et superexciting møte, noe som faktisk omhandler dere etterhvert- så bare å glede seg! Lurer på om jeg skal snike meg utenfor med macen å ha utehjemmekontor, man må jo bare benytte seg når man først kan.  Hårkrans – My Jouels – Veske Gucci – Jumpsuit BIK BOK – Sko Zara – Skjorte BIK BOK

Dere får ha en fin og effektiv dag, regner med maaange av dere sitter midt i eksamenstiden. Lykke til ♥ (Snart sommerferie, hurra)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg