– Flowery friday –

God fredag fra solfylte sommer-Oslo! Kjørte Gard til Drammen idag også, før klokken var slått halv 8. Synes det er så gøy å kjøre bilen, så da må jeg jo bare benytte meg. I tillegg skulle jeg i et møte klokken 9, så da var det like greit og ta det i samme slengen. Nå skal jeg, Kari og Poco gå ut å spise lunsj i solen, før jeg må begynne pakkingen til MIAMI, æææ – tenk at vi drar imorgen allerede? Det GLEDES, for og si det mildt.  Disse bildene tok vi tidlig idag, før solen var kommet høyt nok opp på himmelen..





Skjørt og topp BIK BOK / Veske Proenza Schouler / Briller RayBan / Sko Windsor Smith

Igår var jeg sammen med bestisene mine Helen og Malene og spiste lunsj. Ble sittende i flere timer å skravle, hadde så mye og ta igjen etter alt for lang tid fra hverandre! Så tok vi oss en kjøretur med nybilen, måtte jo vise den frem.. Ble en is på Bygdøy i full fart, før vi føyk videre. 
Verdens.Beste.Salat. Ingen over, ingen ved siden av. 


Fingingene mine da ♥

Ikveld skal jeg ut sammen med jentene, og vi planlegger vin og sushi på takterrassen før bar til bar (eller utested til utested) her i Osloby. Åh, som jeg gleder meg ♥ Det blir SÅ gøy det.  Håper dere nyter fredagen ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg