Flowers in the hair

Hei dere fine skapninger! Solen stråler her i Oslo, og etter en hard treningsøkt og jobbing, er det nå duket for en bedre lunsj på takterrassen. Snart skal jeg avgårde til Ski for å hente min perfekte lille søte bil, og jeg gleder meg sånn! Det var så rart å prøvekjøre den, for den lager jo INGEN lyd, haha.. Men nå gleder jeg meg til å kjøre den helt hjem til Osloby, wihi! Håper dere har en strålende dag dere også, gleder meg til å vise flere bilder av den nusselige bilen min ♥ Kjole & veske Cubus / Sko Zara / Blomsterkrans BIK BOK / Briller Gina Tricot Ha en strålende dag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg