Flowers

Da vi kom til Stavanger på onsdag, var jeg innom en superskjønn leser på accessorize. Lette etter blomster o.l til håret, de hadde desverre ikke fått inn enda. Men hun var likevel så søt at hun tipset meg om at de hadde fått inn hos Glitter, tusen takk ♥ For der fant jeg massevis av godbiter. Jeg elsker å ha ting i håret, synes det setter prikken over i’en på et enkelt antrekk.
Gjett om alle disse kommer til å bli flittig brukt fremover? Den røde tror jeg faktisk at jeg skal ha til bunaden min på 17 – Mai ♥



Var de ikke fine? I tillegg kjøpte jeg meg en hårlasso, som jeg prøver å finne ut av. Den lager sinnsykt fine “fletter” om jeg kan kalle det det.. Legger fremgangsmåte når jeg får det til ♥ Nå har jeg nettopp vært i hallen og sett på Gard forsøk til kveldens svømmestafett, han svømte siste etappe og slo inn først! Så det lover bra for finalen ikveld. Jeg blir så stolt altså! Nå skal vi straks på lunsj sammen med noen kompiser av han på Døgnvill. Hello Burger! – Nyt lørdagen –

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg