Flowerama

FLOWERAMA. Spring is in the air

Solen skinner og våren er i luften! Jeg og Levi kan kose oss ute på terrassen uten å fryse. Er så deilig følelse! Jeg har virkelig lagt min elsk på klær med print på denne sesongen. Synes det er så skjønt, sjarmerende, søtt og sexy på samme tid. Superfint å kombinere både med høye hæler, og sneakers, enten med fuskepels, suede- eller skinnjakke til. Good combos ♥ Pakker med meg noen av disse herlighetene til Dubai, og kombinerer de med høye hæler, en søt veske, krøllet hår og store øreringer.

Her er mine favo’s for sesongen!
1 : By TiMo 2 : HM trend 3 : Skjorte fra HM trend 4 : OOTD 5 : Zara 6 : HM Divided 7 : Sett med skjørt og genser OOTD 8 : Jumpsuit Zara 9 : Zara

Håper dere ser noe dere liker ♥ Deilig med litt inspirasjon på blomster-fronten! Man blir så glad av farger og print!

18 kommentarer
    1. Ååå ja jeg er helt enig – elsker blomstermønster nå som våren er her! Du tar veldig fine bilder, bruker du fortsatt Olympus Pen E-PL7 med 45mm linse og 75mm linse? Jeg trenger nytt kamera, så vurderer det 🙂

    2. Kjære, gode, fine Lene!
      Jeg er en relativt fersk leser, som begynte å lese bloggen din først i januar/februar i år.
      Da jeg så gjennom de to videoene fra den siste spørsmålsrunden din gikk det virkelig opp et lys for meg. Jeg har vært sammen med min kjæreste og samboer i nesten 4 år, og jeg har lenge gått og tenkt på om dette forholdet faktisk er riktig for meg. Fyren jeg snakker om er både snill, omtenksom og morsom, men de siste månedene har det vært noe som har manglet, og jeg har kanskje vært i forholdet mye pga trygghet og bekreftelse. Det var dine videoblogger som fikk meg til å ta det endelige valget om å gjøre det slutt, og jeg er så utrolig takknemlig for det idag. I tillegg har du faktisk fått meg til å tenke litt mer positivt på livet med dine tips og triks, og det setter jeg så stor pris på! Jeg har skjønt at man er sin egen lykkes smed, og nå lever jeg faktisk etter det ordtaket. Tusen takk for at du er den du er, for at du sprer så mye glede, og er et fantastisk forbilde! Stor klem fra Mathilde

      1. Hei Mathilde 🙂 <3 Så hyggelig og høre, og så bra du til slutt tok valget som føltes riktig for deg <3 Lykke til med alt morsomt fremover <3 Stor klem

    3. Åhhhh såååå masse fiiiint 🙂 Jaaaaa til vlogg av visning av klærne du vil vise frem. De du hadde for en stund tilbake var knall fin, du tok klærne på deg, sa hvor de var fra og litt priser. Knall inspirasjon synes jeg og det hadde det blitt med alle disse fine herlighetene også 🙂 Ønsker deg en strålende fin torsdag og god tur til Dubai i morgen 🙂

    4. Kunne du laget en videoblogg med treningsøvelser som du pleier å ta? Ofte enklere å skjønne hvordan man skal gjøre det med video 🙂 Fik lyst til å prøve den rumpeøvelsen du la ut på snap 🙂

      1. I diverse butikker, men litt usikker på hvor- skriv til Elsa Fredrikke på mailen hennes, så svarer hun deg:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg