Flower skirt and flowers


Hei hopp fra solen og sommerværet ♥ Nå kom nettopp jeg og mamma hjem, etter å ha vært på farten i hele dag. Avsluttet runden vår med lunsj i solen på Olivia Tjuvholmen. Må bare få tipset dere om verdens beste salat, denne spiser jeg nesten hver gang jeg er på Olivia, helt fantastisk god med parmaskinke, grillet mango og mozarella. N A M sier jeg bare.  Måtte innom hjemme i mellomtiden mellom slagene idag, å skifte til lettere sommerklær. Var litt grått ute tidligere, men nå er det bare helt nydelig. Da falt valget på blomster og wedges ♥




Mammaen min ♥

Var og la ny lakk hos S&M nails idag også, litt sølvshimmer. Fint nå til sommeren, også passer det til alt. (Obs, neglene er sponset behandling)

Nå kommer snart kjæresten hjem, og ikveld blir det hjemmelaget lasagne, mm. Ingenting er bedre ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg