Flower pants

Goood søndag vakre mennesker ♥

Her kommer bilder av antrekket som jeg hadde på meg på lanseringen på Strømmen, elsker denne buksen, den er så fin!

Uten navn-29Uten navn-31Uten navn-37 Uten navn-30Uten navn-33 Uten navn-34Uten navn-32Antrekk Lene Orvik Collection – buksen er igjen i xs – her // Sko Nelly // Jakke H&M Trend

Elsker søndager så høøyt! Litt småtrøtt etter gårsdagen, hadde en gjeng hos meg før vi dro på Monkey Bar hvor vi hadde bord, så utrolig gøy! Espen og kjæresten, Glenn, June, og flere venninner av meg – skikkelig godgjeng! Herreguuuud nå er det TO dager igjen til jeg og Gard skal til NEW YORK, gud bedre som jeg gleder meg 😀 NYT søndagen, senere idag kommer innlegg med mine to sminkefavoritter som gir en faantastisk glød, stay tuned!

15 kommentarer

Siste innlegg