Flower pants

Hei ♥ Vel hjemme i Ålesund. Det ble en lang biltur igår, kom inn døren her klokken 01.30, gjett om det var to som stupte til sengs etter en lang tur. Men vi hadde det så koselig, høy musikk, godteri, Mc Donald’s mat og mimring om gamle feriesteder som vi kjørte forbi. Jeg sliter sånn med at jeg overanstrenger høyrefoten når jeg kjører, så jeg hadde så og si krampe i fra låret og opp til ryggen i 8 timer i strekk, haha. Uff, så jeg måtte stoppe ett par ganger, springe ut av bilen og strekke på! Idag sov vi til 9, jeg har fått jobbet med miinto – og kjørte nettopp mammaen min på bussen. Savner henne allerede, vi har jo vært sammen i 8 dager i strekk, så da er det ekstra kjedelig når hun måtte dra. Buu.. Men nå er det duket for kjærestetid og kos før jeg reiser til London på lørdag. Gleder meg til å være sammen med kjæresten igjen, har jo ikke sett hverandre på ti dager – så nå skal vi kose oss tre dager til ende. Da jeg våknet idag, kunne jeg glede meg over pakke fra CAMEO, og endelig kunne jeg pakke opp den etterlengtede blomsterbuksen jeg har trippet så lenge etter. Elsker den! Du får kjøpt buksen her (annonselink)  // Topp H&M // Sko – herfra (annonselink) Så – hva synes dere om buksen? YES OR NO? Kan gjette meg til at Rolf Ivar synes det ligner på farmorens gardiner eller noe sånt, haha .. Han er ikke fan av blomsterprint. Men det – er jeg! Nå får jeg komme meg tilbake til arbeidet – blir nok sittende noen timer, før det blir middagskos med elskling.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg