Flower girl

Hei dere! Wææ, tenk at i natt er det natt til 1.Mai? Allerede? Tiden flyr avgårde. Hjemme hører jeg rykter om SNØ? Mens her i Oslo er det vår som aldri før! Etter trening idag, var jeg innom BIK BOK, og bare MÅTTE sikre meg disse to skjønne blomsterkransene. Er det vår, så er det vår. Og blomster i håret er supersøtt! Flower girl Toppen er fra Styleway By Lene Orvik – her / Briller Gina Tricot / Skjørt Gina Tricot Hva synes dere om denne trenden da? Jeg synes det er superfint, og gleder meg til å bruke kransene fremover ♥ Flere som har hevet seg på denne trenden?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg