Flashback – summer

God morgen ♥ Idag er det en skikkelig regntung mandag i hovedstaden, har ligget og hørt på regnet i natt mens det har høljet ned. Når jeg våknet, ble det automatisk til at jeg begynte å tenke tilbake på den FANTASTISKE sommerferien vi har hatt. Jeg er så glad og takknemlig for reisene, venner og familie- og dette blir en sommer jeg kommer til å huske, og savne… Og savner allerede. Geilo : Sommerferien vår startet med én natt på Geilo, hvor vi bare rømte fra en hektisk hverdag til fullstendig stillhet på fjellet. Vi kjørte fra Oslo til Geilo, for roadtrip – det er noe av det mest hyggelige vi vet. Bergen : Etter en deilig natt på fjellet, kjørte vi videre til nydelige Bergen. Ah, som jeg elsker den byen der. Den har sånn sjarm over seg, og har blitt en av mine favorittbyer på topplisten ♥ Her var vi i nesten 10 dager, hvor vi koste oss ihjel ute på Holmen, og inne i byen på Måseskjæret. Vi fikk dratt på fisketur, badet i bassenget, laget god mat, spist mat i solnedgang på terrassen, vært ute med venner osvosv.  Barcelona : Etter 10 dager i Bergen dro vi videre til oh-soooo-amazing BARCELONA. Men for en by! Alle har skrytt sånn av Barcelona, og jeg hadde skyhøye forventninger. De ble innfridd, og hit skal jeg tilbake. Barcelona har virkelig alt! Men, man blir ganske sliten av all gåingen, så vi satt ihvertfall veldig stor pris på å slappe av ved bassenget på takterrassen på hotellet, eller på stranden før vi etterhvert vandret rundt både på sightseeing og shopping.
Calella : Etter en nydelig helg i Barcelona- tok vi toget videre til Calella, som ligger en time unna Barcelona, der var vi på treningsleir med jobben til Gard i over én uke. Dette ble en uke med mye trening, også for min del, samt avslapping, jobbing og boklesing.  Oslo : Etter 8 dager i Calella, satt vi snuten hjemover mot Oslo, hvor vi ble i 5 netter, og fikk hengt masse med venner- før vi spontant bestemte oss for å pakke koffertene på nytt, og dra til MIAMI! Miami : En ferie vi IKKE angrer på. Oh my, som jeg elsker Miami, MIami er bare helt unikt- og vi hadde det helt fantastisk. Vi gjorde så mye! Kunne ikke vært foruten den turen der, savner sånn tilbake! ♥

Midsund : Etter 10 dager i Miami, dro vi hjem til Oslo igjen og ble i to netter før vi satte oss i bilen nok engang og kjørte hjemover til vakreste Midsund, min lille perle i havgapet. Litt av en overgang bare på noen dager, fra Miami til Midsund, hihi. Men ingenting er som og komme hjem til øya si ♥
Bergen : Her var vi i nesten en uke, før vi (+ Poco og Kari) kjørte straka vegen til Bergen. Og så kom vi hjem nå på lørdag, så det har vært litt av en aktiv sommer! Frem og tilbake, pakke opp, pakke ned, oppleve, reise, kose oss på forskjellige steder i verden. Så takknemlig for denne ferien altså, minner for livet! Og ingenting er som å reise med den aller beste, åh som vi har kost oss. Savn. Er det ønskerlig med noen “reiseguider” på feks Barcelona og Miami, så er det bare å skrike ut.  Nå er jeg litt nyskjerrig på hvordan deres sommer har vært? Fortell, fortell!! ♥