Fjolls til fjells

God kveld fra herlige Geilo ♥  Fjolls til fjells i matchende gensere på vei tidligere idag !
Vi fikk jo begge sånn genser fra pappa, Sissel og Oda til jul- de er så fine! I tillegg fikk jo jeg matchende pannebånd fra Kari, perfekt å ha på seg når man skal på fjellet. Jeg har heldigvis blitt bedre i formen, og vi har kjørt i hele dag. Kom frem for en liten stund siden, og fikk servert herlig kjøttsuppe når vi kom frem. Jeg har heldigvis klart og fått i meg litt mat idag, ihvertfall bedre enn de to forige dagene. Veldig deilig og komme opp hit, og gleder meg til noen dager i løypene nå! Var veldig vemodig å dra hjemmefra, så kjenner jeg har litt hjemlengsel.. Men DET har jeg hvert år, bare et tegn på at jeg har kost meg gløgg ihjel. Heldigvis skal vi kose oss med familien til Gard nå, og de er SÅ koselige!  Jeg og Gard har hatt en helt super tur ned hit, vi har det alltid så gøy når vi er på biltur. Ler, babler, synger og tuller, hihihi. Nesten sånn man ikke vil bilturen skal ta slutt fordi man koser seg sånn. Godt å ha en kjæreste som man koser seg så mye med altså, feeling lucky ♥ Vi hadde fint vær nesten hele veien, når vi kom over fjellet til Dokka kom endelig snøen, himmelen var både rosa, lilla og orange. Får liksom ikke tatt nok bilder jeg da. . 

Nå skal vi kose oss med spill her, og legge oss tidlig slik vi er opplagte til skitur imorgen ♥ Også må vi selvfølgelig se en episode av Lilyhammer før vi sovner.  Ha en herlig kveld!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg