Fjelltur


Treningsklær og sko fra Nike – Solbriller Rayban Ah, nå sitter jeg sammensunket i ene stolen i stuen her, helt gåen etter fjellturen vi nettopp kom hjem fra. Heldige oss kom hjem til superdigge ostesmørbrød som pappa hadde laget til oss, skrubbsulten hele gjengen- så det var helt perfekt og komme til ferdig mat. Snille pappaen min ♥ Det var jeg, Gard, Anniken, Andreas, Kari og Poco som dro på fjelltur- og gikk opp til Rørsethornet som det heter.  Ser dere dette fjellet? Det gikk vi på idag. Super bratt opp, og jeg har verdens dårligste kondis for tiden, haha. Men trosset den og kom meg opp! Fjellet er så mye som 659 m.o.h! Og DEN utsikten. Jeg, Kari og Poco gikk ikke heeelt opp på toppen, supersmal sti med bratt ned på begge sider. Begge vi to har høydeskrekk, så vi ventet nede på de andre. Ser dere den toppen til høyre? Dit gikk vi og bortover på flaten der, og de andre gikk helt opp på toppen til venstre. Brukte vel 3 timer på turen opp og ned til sammen, og det kjennes på kroppen. Deilig, men nå er vi slitne, og svette. Så planen er et avkjølende bad i sjøen!  Her er litt bilder slik dere kan få se den fantastiske utsikten, vi hadde nemlig utsikt ned til hvor vi bor, og hvor jeg har vokst opp . .
Her bor vi et sted! Helt nede ved sjøen.
Toppet vi ikke turte å gå opp til, hehe.. Pyser altså!




♥ Imorgen kjører vi videre til Bergen. Jeg holder på med overtalelseskampanje for å få med hele familien til Bergen, så får vi se om jeg lykkes. Hadde vært superkos og hatt med alle.  Kos dere idag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg