FJELLREVEN

PRODUKTENE ER SPONSET
PA174792PA174800PA174807PA174809PA174810PA174790JakkeBukseCapsVeskeSko (Jeg har str 34 i bukse, og S i jakke siden mange lurer på det)

Veldig mange har spurt etter fjell-antrekket mitt fra helgen, og det er jo veldig hyggelig. Jeg synes det er så fint med frilufts klær, og Fjellreven har vært en favoritt hos meg i mange år. Hele julegaven fra meg til Gard i fjor var klær og sekk fra Fjellreven. Han er så fornøyd med produktene sine, og det er jeg også ♥ Disse skal bli flittig brukt fremover. Kjøpte meg et par Timberlands også, har ikke hverken ordentlige fjell eller vintersko, så da slo jeg like greit to fluer i en smekk og kjøpte disse. De kan fint brukes til begge årstidene. Et tips er å kjøpe de litt større, slik man kan ha gode og varme ullsokker i. Ha et godt sett med ullundertøy under Fjellreven settet, og gjerne en god ullgenser, så er du sikker på at du ikke fryser. Også er det bare å komme seg ut i den fantastiske høstværet, den crispy luften og de fine fargene.

Nyt onsdagen deres fine dere. Jeg er på kontoret, og senere i ettermiddag skal jeg møte min kjære venninne Ana for middag. Gleder meg ♥

12 kommentarer
    1. Hei Lene! Kan du ikke lage et innlegg om hvordan det er å ha el-bil i byen? Kostnader, bruk og info! Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg