Five products for a happy holiday

Alltid fint å ha med seg sine favorittprodukter når man reiser på ferie. Og jeg vil gjerne dele mine fem favorittprodukter med dere ♥ Og en gladnyhet er at 4 av 5 av disse produktene er på salg nå, og salget finner dere her. Solkremen med faktor 40, har blitt det mest brukte produktet denne turen. Den er oljefri og jeg har ikke fått soleksem denne ferien heller. Sååå fornøyd med den. Ikke har jeg blitt solbrent heller. Hurray for høy solfaktor. I tillegg til solkremen har jeg også med meg travaloen til å ha parfymen min i. Jeg og Rolf Ivar fant ut at man får hele 60 (!) spruter med parfyme oppi. Winner! Øyenbrynspennen fra billion dollar brows, er vannfast og perfekt å ha med seg når man skal på stranden og lignende. Jeg bruker aldri sminke huden eller øynene når jeg soler meg, men øyenbrynene liker jeg å freshe litt opp. Pfb vanish bruker jeg etter barbering for å unngå irritasjon og røde “utslett”, ikke særlig pent når man soler seg. Og lett at man får om man barberer seg. Denne er faktisk både for menn og kvinner. Og til slutt body glisten – som jeg pleier å bruke når jeg pynter meg, både på armer og ben for å få ekstra glød. Superfin når man er sommerbrun. Mine topp 5 på ferie ihvertfall, i tillegg til ett STORT smil! Håper dere satt pris på tipsene. Nå skal jeg sove, for imorgen skal jeg opp supertidlig for å få mest mulig ut av siste dagen her i sydenland. Vemodig, men – ferie varer ikke for evig desverre ♥ (Annonse)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg