Five days left

HALLÅÅ! Idag startet jeg og Malene dagen med trening! Deilig. Malene trente for seg selv, men jeg og Maren var på spinning i 55 min. PUUH, så hardt – men så deilig! Nå er det rett i dusjen, lage deilig omelett med brokkoli, purre, skinke og ost – og så er det JOBBING! I tillegg har solen bestemt seg for å titte frem også, så dette blir en finfin dag! Jeg har jo helt glemt å fortelle dere at om 5 dager skal vi til Tyrkia! Aldri vært i Tyrkia før, og er veldig spent. Turen bestillte vi allerede i April, og vi skal dra sammen med svigers, Sander, Tone og Daniel. Rolf Ivar har bursdag 14 oktober, så han fikk turen i bursdagsgave av meg, hihi! Koselig og kunne glede kjæresten ♥ Vi skal til Antalya, og skal bo på 5-stjerners hotell med all inclusive, og det har til og med eget badeland, håhåhå. Men jeg har jo hørt forskjellige ting om Tyrkia da .. Ikke akkurat positivt, men jeg tenker at så lenge man reiser med de man er glad i, bor på ett fint og trygt hotell – så får man en GLEDELIG tur likevel? Jeg tror det blir kjempebra! Hotellet heter Wow Topkapi, noen som har vært der før? Har dere noen tips til hva man bør gjøre når man først er i Tyrkia? Nå har vi som sagt all inclusive, så jeg tror ikke det blir så mange middager ute. Men aktiviteter, shopping, ting og se – sånne tips tar jeg imot med åpne armer ♥ Ha en deilig dag, nå venter dusjen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg