First day

Jeg skulle egentlig hatt min siste dag hos Tv8 idag, men den ble flyttet til fredag, og det var fordi jeg hadde min aller første dag som stylist idag! Og det gikk SÅ bra. Synes det var utrolig gøy, og midt i blinken for meg. Så nå er jeg strålende fornøyd, og veldig happy! Gleder meg til å jobbe med dette fremover. En fin, fin jobb. Mitt første oppdrag går ut på at jeg skal plukke antrekk og produkter til AMFI Moa sitt høstmagasin som kommer ut i September. I tillegg skal jeg være modell selv. Dagen startet med at jeg gikk litt rundt i butikkene for å se litt, og for å få litt inspirasjon. Så dro jeg for å møte søte Renate fra Trondheim, hun har fulgt meg med kamera i hele dag, og er så flink og kjekk og jobbe med. Grunnen til at hun filmet, er fordi Centerteam skal lage film for AMFI Moa, mens jeg plukker klær og andre ting – så det var veldig gøy. Er kjempe fornøyd med det jeg har plukket ut, og gleder meg til å fortsette imorgen. Og ikke minst – gleder jeg meg til å vise dere når magasinet kommer ut. Det kommer nemlig ut på nettet! Vi laget enda en film, hvor jeg ble sminket av søte Helene på Vita, det resulterte i både ny blush og en fantastisk ny leppestift! Ble rett og slett inspirert. Kan anbefale Max Factor sin Magneta Divine, nr 625. Nydelig og fresh rosafarge. En kjempefin, lærerik og meget produktiv dag! Håper dere har det fint :*

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg