First day


♥ Disse fire bildene beskriver vår første dag i Dubai ganske bra. Glede, lykke, kjærlighet ♥ Vi har hatt en så deilig dag. Vår første ordentlige kjærestetur har begynt meget bra så langt. Jeg kan vel ikke be om så mye annet enn dette tror jeg . . Verdens beste Gard, sol, sommer, nydelig utsikt og den beste Pina Coladaen jeg noen sinne har smakt. Avsluttet en deilig dag i solen med sen lunsj hvor vi kom litt høyere opp, og utsikten ble enda råere enn jeg hadde trodd den kunne bli. Nå slapper vi av på rommet, og om få timer har vi bord på herlige Hakkasan som ligger i Jumeriah Emirates Tower i 88 etg. IIK *høydeskrekkeeen* hehe.. Men nam som jeg gleder meg.





Solbriller : RayBan Sandaler : Birkenstock Kjole : Zara Bikini : VS Caps : Vivikes

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg