Fireplace

Processed with VSCO with s2 preset
Processed with VSCO with s2 presetScan 85 – fra Jøtul 

Vi er så utrolig happy med den nye, freshe, hvite, fine og store peisen vår! Elsket den forrige vi hadde, og denne synes jeg bare er enda finere. Spesielt nå som det er så høyt under taket, og mye som skal varmes opp, da er det godt med en stor peis. Er den ikke kul? Vi venter på et peis sett i svart lær som jeg tror blir super-edgy til ♥

Processed with VSCO with s2 presetMange lurer på fargen på veggen, det er Minty Breeze 7163, fra Jotun. Den er så behagelig og skjønn, er så glad vi valgte farger på veggene.. Gir en helt annen personlighet!

Nydelig dag til dere!

18 kommentarer
    1. Ååå det er så utrolig fint Lene! Kan du ikke bli interiørarkitekt slik at jeg kan låne deg når jeg finner drømmehuset? Du skulle fått fullmakt fra meg, haha<3

    2. Åhh vilket golv! Helt fantastiskt. och jag måste bara fråga om bredd (vet du måtten), färg, vart du köpt det…….ja jag vill veta allt, hehe.
      Väldigt förtjust i hur du valt färger och material i lägenheten. Du inspirerar stort här. Ha en fin dag.

    3. ÅHH så lekkert! Vi skal også ha hvit ovn/peis når vi skal pusse opp 🙂 den hvite ved dunken var jo superstilig til, hvor har du kjøpt den? Ønsker deg fortsatt en strålende kveld! Klem

    4. Så utrolig fint dere har fått det!! Forresten, synes du har SÅ fin glød i huden, hva slags sminke bruker du? 😀 kanskje du kunne laget en innlegg om det, eller en video?

    5. Omg, please fortell hva planten heter og hvor man får kjøpt! Har lett etter en sånn i en evighet. Det ser forresten sykt bra ut hos dere nå!! Bra jobba.

    6. Hei, Lene!

      Jeg har et spørsmål som er litt off topic;
      Ser at du ofte bruker 2XU tightsen til trening – Mid Rise – og lurer på hvilken størrelse du har i den og hvordan den er i størrelsen?

    7. Om du har planer om å ha teppe under sofaen, anbefaler jeg deg å sjekke ut Slettvoll sin kolleksjon fra NTK. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg