FINISH

DA – var jeg ferdig med å finne klær til stylingen i Trondheim! Reiser dit på første fly mandags morgen. Tjoho! Nå er kofferten pakket, og jeg er klar for OSLO igjen, hurra hurra! Gleder meg. Rolf Ivar skal også være med! Håper det er fint vær i hovedstaden for her er det grått, grått og atter grått. Gleder meg til helgen, det blir mye kos. Wii, så vet jeg også at det ligger en del pakker og venter på meg i postkassen min. GLEDE! Jeg haaaater forresten å ta bilder med lånekameraet, uff og uff .. Det blir så uklare og rare bilder. I want my speilrefleks back! Nå har jeg lagt på litt andre farger da . . For å “prøve” og gjøre bildene bedre .. Kjole fra H&M // Veske & cuffs BIK BOK // Skinntights Cubus Også må man kle på seg litt når man skal til Osloeeen. Glad for at jeg investerte i lue! Haha, FOR et utrykk.. Jaja. Jeg har dårlig tid, jeg får skylde på det. Hihi. Og forresten. Jeg ELSKER de nye skoene mine. Og heldigvis er jeg voksen jente, og kan bestemme helt selv hva jeg liker og ikke. Helt greit at vi alle har forskjellige meninger, og dere kan godt få lov til å synes de er stygge, men hjelpes – trenger ikke angripe meg for det. Det er jo bare ett par sko?? Jeg er glad for at alle er forskjellige jeg. Visst ikke ha jo verden vært … … ??? Ikke sant. Gleder meg ihjeeeel til å bruke mine fiiiiiiine Jeffrey’s, HURRA!! SMILE, det er HEELG, woop! Håper dere får en strålende helg. Og, ps . . Husk og krysse fingrene for flyturen. ÆÆÆ!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg