Fingerfin

Hallå!! Sitter i skrivende stund hos negledamen min og venter på å bli fingerfin! Spennende å se hva vi finner på idag . . Her i Oslo er det fullstendig kaos, som dere sikkert har fått med dere. Og nyskjerrig som jeg er, har jeg jo litt lyst ned bare for å sjekke stemningen – i fare for å bli trampet ned av hylende fans. Jeg har vært på jobb helt til nå, så rakk en tur innom Deli for å kjøpe litt rask middag . . Så får vi se hva kvelden bringer. Skulle egentlig vært hjemme og jobbet nå. Har så alt for mye og gjøre, så regner med det blir en lang natt. Maxiskjørt fra BIK BOK // Topp H&M // Sko Jeffrey Campbell // Veske Zara // Blazer Gina Tricot Håper dere har en fin kveld, regner med mange av dere er for å se Justin B. En veninne av meg har VIP billett! Kan tenke meg det er mange som vil ha kloa i den . . Kos dere!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg