Fine vipper

I 4 dager har jeg brukt serumet som skal gjøre vippene mine lengre, fyldigere og mørkere – og jeg har faktisk allerede merket litt forskjell. Dere kan lese om serumet her. Men i mellomtiden bruker jeg mine faste falske øyenvipper hver gang jeg skal ut, det har jeg gjort i årevis. De mest naturlige jeg har brukt hittil er noen fra NYX, som de selger hos Coverbrands. De er sterke og fine, og gir en naturlig look. Hvordan sette på løsvipper :

  • Vask vekk all sminke, øynene skal være helt sminkefri
  • Ha lim på vippekanten og vent i ca 15-20 sekunder (da tørker limen litt og det er enklere å feste vippene)
  • Begynn ytterst på øyet og legg vippene innover
  • Bruk pinsett for å få de skikkelig på plass
  • Bruk litt mascara, da sklir dine egne vipper så fint inn i løsvippene, og du får ett naturlig resultat

Mitt resultat // På nært hold .. Psst : Om man kun bruker litt mascara, kan man bruke vippene opp igjen flere ganger. Grunnen til at man ikke skal bruke så mye mascara, er fordi da må man begynne å “vaske” den av før man skal sette på på nytt, og da blir vippene ødelagte. Hva synes dere? Var de ikke fine? (Annonse)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg