Fine vennene mine!

Adlinks 

Ja, de er fine de. Herlighet – de er livet mitt og jeg er så heldig! Og enda heldigere er jeg som har fått spisebordet mitt og stolene mine på plass slik jeg endelig kan lage mat med kjærleik til de ♥ Det beste jeg vet om i hele verden er å ha venner over på besøk. Kjøpe inn god vin, gode råvarer, sette på deilig musikk (les : Daniel Caesar – Japanese Denim, min favoritt) og skravle med de mens jeg lager mat. Beste- og det er det ingen som kan slå.. (Joo altså, om du har en kjekk mann å lage mat til da…) Det er også hygge. Hjemmekos er best! Og jeg gleder meg til mange nye minner rundt dette spisebordet.

Jeg har valgt å utvide kjøkkenøya med spisebord denne gangen, fordi jeg elsker at kjøkkenet er som en super sosial-sone. I de to andre leilighetene har alltid kjøkkenet vært hovedrommet for henging når jeg har besøk – så dette blir helt knall!

En liten sniktitt før dere får se hele (når det er ferdig..)

Elsk på Gubi stolene mine fra Room21. Hvitsvartgrå / Kjøkken fra Drømmekjøkken & Gubi lampen samt ByLassen staken er fra Interiørbutikken – serviset i bakgrunnen er fra Eva Solo

Det er så koselig! Jeg koser meg sånn her ved bordet om dagene. Mitt nye henge-sted dette nå! Jeg mangler en lampe til i rosetten, samt at på hele veggen bak kommer det et 4 meter langt sotet speil! Det kommer til å sette fullstendig prikken over i’en.

Imorgen skal jeg prøve meg på en mat-vlog, forresten! Det blir gøy! Dere kan få bidra til å velge hva jeg skal lage (og hva jentene mine får servert til middag, hehe..) Viltgryte, Fiskesuppe eller Chili Con Carne?

59 kommentarer
    1. Chili Con Carne hadde vært supert om du lagde!! Det har jeg hatt såå lyst til å lære meg å lage etter å ha sett det på dine mystorys 😀

    2. Så utrolig fint kjøkkenet ser ut. Hva slags benkeplate har du på benken bak? Og er det samme materiale på backsplashen? Du må lage chili con carne. Rett og slett fordi jeg har lyst på det til til helgen og trenger en digg oppskrift

          1. Det er noe jeg mener ja 🙂 Jeg kunne ikke hatt større enn disse da det hadde sett rotete ut og tatt for mye av fokus. Men hver sin smak selvsagt 🙂

    3. Du klarer det igjen og igjen – Utrolig lekkert Lene!!!!. Er sååå spent på å se mer. Lykke til videre med leiligheten og håper det ordner seg med daten:)

    4. Chili Con Carne!!! Og flott om du på nytt vil legge ut oppskriften! Ser helt råflott ut i leiligheten din. Gleder meg til hver eneste blogg for tiden 🙂 ha en flott dag 🙂

      1. Åh så fantastisk- TAKK for det!! Så fint navn du har, Elia 🙂 Dette gav meg inspirasjon til å ville blogge meer 🙂

    5. Driver å ser på gubi stolene på nett. Gode å sitte i???? Tenker da på sitte-komfor, vist ein ønsker ein lang kveld rundt bordet. Ingen butikker som selger her eg bur.

      1. Hei Ina! 🙂 De er veldig gode, ingenting å klage på! Du kan også få de “polstret” men da er de ganske mye dyrere :-/

    6. Wow, så utrolig lekker leiligheten din blir, du har virkelig sans for interiør og er flink med konsepter! Har du sett Craft-serien til Normann Copenhagen? Superfine salt- og pepperkverner som kunne passet godt inn hos deg:) Ønsker deg en fin dag og lykke til videre med oppussingen!

      1. Tusen takk Malin, det betyr mye og høre <3 Oi ja de var fine!! 🙂 Jeg har så mye sånt liggende, men mulig dette er et julegave-ønske? <3

    7. Lenemor!! Så lekkert!! Herregud… og den viltgryten din på snap…. oppskrift?! Du frister for mye med alt

    8. Åååå chilli con carne ER så digg! Spist det masse denne høsten. Mitt beste tips er å tilsette litt mørk sjokolade mot slutten av koketiden. Aaah .. og, elsk på Gubi-stolene, de er så RÅkul. Gleder meg til å se mer interiør ❤️
      God natt!

      1. Oi mørk sjokolade i?! Så spennende, det har jeg aldri hørt om!! Men guud ja, Chili Con C er det jeg har spist mest denne høsten haha 😀 <3 Jaaa Gubi stolene er sååå fine 🙂

        1. Det gir en fantastisk smak, må prøves. Akkurat som litt brunost i viltgryter. Ååå nå ble jeg sulten❤️

    9. Hei! Kan du skrive noe om den trådløse lys-ordningen du har hjemme?
      Det har blitt Såå flott hos deg!

      1. Hei, tusen takk Victoria 🙂 Det er rett og slett bare elektrikeren som har lagt inn trådløse brytere, til hvert rom/ og hver sone.. Så har jeg en ved sengen som slår av alle lys, samt en i gangen som gjør det samme 🙂 Kan også få det inn i en app om jeg vil- men det tror jeg ikke at jeg har behov for 🙂 Vet ikke om dette var til hjelp, men 😀

    10. Så fint! Du er så flink til dette! Blir så inspirert av deg <3

      Så på snapchat at du hadde laget viltgryte. Den så skikkelig god ut, kunne du skrevet et innlegg med oppskrift på denne? <3

    11. Hei Lene!

      Har du tips til merker/serier for servise? Er så mye å velge i, men sliter med å finne et som er både litt tøft men stilrent.

      Gleder meg til å se resten av leiligheten ! 🙂

      1. Heia! Jeg liker Eva Solo og Bitz veldig godt!! Svart matt og superkult 🙂 <3 Så har de fine glass også :-*

    12. Hei Lene!

      Liker stilen din så godt- du er virkelig god på interiør! Lurte på om du hadde noen planer for maling på veggene dine? Har en helt hvit stue med åpen kjøkkenløsning, og har såå lyst til å male to eller fler av veggene. Interiøret går i grått, hvitt og svart- og siden du har ganske samme type fargeskala så lurte jeg på om du hadde noen tanker om fine veggfarger og om du eventuelt skal male noen av dem på kjøkkenet/stuen?
      Gleder meg til å se mer av leilighetsprosjektet ditt fremover 😀

      1. Heihåå! Enn så lenge er planen helt hvite, rene vegger 🙂 Så får vi se etterhvert. Om jeg maler blir det nok noe svart kan jeg se for meg 😀 😀 <3 Lykke til med ditt, håper du finner ut av det!

    13. Hei!! Lurte paa om du hadde noe tips til belysning! Har selv akkurat kjopt meg leilighet paa Frogner, men syntes det med belysning er det vanskeligste. Vil jo gjerne fremheve stukkaturen og rosettene i rommet, samtidig som jeg maa ha nok lys naa naar det naermer seg hosten… Haaper du har noen gode tips! Lurer ogsaa paa hvor de smaa sorte lampene som er festet til veggen er fra? Klem

      1. Hei! Takk! Hmm ååh hva heter de igjen … 😀 Kommer ikke på i farta! De selger de på Illums Bolighus 🙂 Noe med Point tror jeg. Lightning point? Haha usikker!

    14. Jag vill beställa liknande bord med dessa fina stolar använda det som matbord bara, men vad är det för mått på bara bordet du har stolarna till är det 1 m och 40 cm ungefär?

      1. Hei! Tjaaa tror det må være noe sånt noe! Jeg har ikke målebånd her dessverre 🙂 Men ish-noe sånt <3 Så happy!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg