Fine favoritter til sommeren

Sommeren er her, og ferien starter snart for mange. Vi har en herlig tid i vente! Jeg får en ekstra motivasjon i klesveien på denne årstiden, jeg tør mer, jeg gleder meg til hver dag jeg skal sette sammen antrekk. Jeg liker og mikse og matche, og prøve nye ting. Om vinteren og høsten blir jeg litt vanedyr og bruker gjerne ting om igjen, og om igjen. Nå tør jeg liksom litt mer, og det gir meg mer glede å kombinere, sette sammen og inspirere ♥ Men sånn er jo denne årstiden, man blir motivert og inspirert til så mye!

Tenkte jeg skulle vise noen sommerfavoritter som jeg har i skapet mitt nå. Vet dere hva jeg gjorde her på lørdag? Jeg puttet alle klær som jeg ikke bruker og som ikke er i sesong i to skap, og hang opp alt det nye og fresheste som er sommerlig i ett skap. Alt har bare vært en miks og ett rot, og jeg har ikke funnet noe som helst i det siste. Rotehue deluxe! Men nå gleder jeg meg til å titte inn i skapet, se hva som er der, hva jeg kan kombinere med hva og kle meg etter humøret. Alt er så mye lettere når det er ryddig, hehe..

Processed with VSCO with a5 presetSkjorte fra h&m – skjørt h&m – body Envii – flared jeans Mih – topp Envii

Processed with VSCO with a5 presetProcessed with VSCO with a5 presetSko Topshop

Processed with VSCO with a5 presetKjole Topshop

Processed with VSCO with a5 presetVeske Louis Vuitton

En skjorte er alltid safe å ha i skapet, den kan brukes til alt, jeg har kjøpt en blå, en hvit og en i dongeri til denne sesongen. En hvit flared jeans som er perfekt til både høye hæler, sandaler, og sneakers. En body som kan brukes under jeans og skjørt. Et lang maxiskjørt er alltid fint å ha i skapet, om man vil kjøre en litt mer “påkledd” sommerlook. Jeg elsker maxikjoler og skjørt, synes det er klassisk og pent. Dette er like fint til ett par Superga sko som til sandaler og høye hæler. Og veldig fint å kombinere feks med en skjorte. Blondekjolen skal jeg ha i bryllupet til venninnen min Hege til helgen. Jeg kjøpte den på Topshop i Dubai, og det eneste jeg mangler er en fin underkjole som jeg kan ha under. Helst en tight en, noen som har noe tips her forresten?

Skoene er litt uvanlige for å være meg, men jeg synes de var så veldig fine til blondekjolen! Så gleder meg til å bruke disse to sammen. Den fantastiske vesken kjøpte jeg på den nye Louis Vuitton butikken her i Oslo, den har blitt så fin, stor og fresh. Denne vesken synes jeg skiller seg ut fra alt annet i kolleksjonen. Det er stor plass i den, elsker skinnet, og den har også en skulderreim om man ikke vil bære den i hanken ♥ Er den ikke fin?

Si ifra visst dere vil jeg skal vise mer fra garderoben, forresten!

Nå skal jeg levere regnskapet mitt hos regnskapsfører, og komme meg en tur på trening! Fin mandag til dere ♥

21 kommentarer

Siste innlegg