Fine bilen

God søndag fint folk! I Oslo idag er været heeelt fantastisk, så det er bare og komme seg ut! Meldt 18 grader idag?! DEILIG! Men først må jeg bare vise dere den søteste bilen, som jeg har kjøpt meg – og som jeg skal hente IMORGEN, hurra!! Det er en Fiat 500 – elbil, og elbil er PERFEKT nå som jeg bor i “storbyen..” Fineste elbilen i gata ♥ Den er så utrolig kul inni! Skikkelig retrostyle, and I love it. Jeg er ihvertfall superfornøyd med kjøpet mitt. Spare miljøet, gratis parkering, kan kjøre i kollektivfelt, HERLIG! Gleder meg til å farte rundt i Oslo’s gater med denne søtingen fremover ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg