Fine Bergen

Good morning! Kom til vakreste Bergen igår på formiddagen, og hadde kjempefin dag her! Bergen er faktisk en fantastisk fin, og ikke minst sjarmerende by. Også er det så fint vær! Er det normal i Bergen da? Hehe.. TULLER .. (Litt) Men, det er nydelig. Og nå er det duket for fjelltur til Ulriken, deilig morgentrim! Jada, jeg er i Bergen. Selv om det kan se ut som jeg er i sydenland  ♥ Her er gårsdagens antrekk. Smykke & Jakke fra Zara / Topp & Bukse BIK BOK / Boots DNA / Veske Cubus / Sunnies LeSpecs Igår var jeg på båttur, ut til Holmen – hvor Cornelius ligger. De av dere som bor i Bergen har sikkert hørt om den restauranten, helt utrolig vakkert der ute. Her skal jeg definitivt spise når jeg er i Bergen neste gang. Når det er varmt i været. Det er en sjømatrestaurant, så her får man fersk sjømat rett fra havet. Perfekt spør du meg? Tenk å være her en sommersdag . . Åh. Så var vi på hytten til en venn.. Altså. Drømmehuset? … Ja. Aldri sett noe så vakkert før jeg, helt målløs. Så ja.. Har vel fått et ganske bra inntrykk av Bergen allerede ja. Og nå gleder jeg meg til å se byen fra Bergens høyeste fjell  ♥ Litt flere bilder fra igår kveld.. Hva annet bør jeg gjøre når jeg først er i Bergen da? Må vel kanskje en tur opp til Fløien selv om jeg har vært der før. Men.. Noe annet dere anbefaler? Ha en SOLRIK påskedag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg