Findingsfestival 2018

Annonse i samarbeid med Findings

Hoho som jeg gleder meg til årets Findings festival! Jeg er der hvert år, og koser meg like mye hver gang. Zara Larsson, Post Malone, Axwell Ingrosso, Sigrid + + Det er jo det stjerneteamet på scenen i år ♥

 

Jeg har laget en vlog hvor jeg snakker litt om “do’es” and “dont’s” på festival, samt hva jeg har med i vesken og så viser jeg frem hva man kan ha på seg. På forhånd må jeg unnskylde for at lyden går litt opp og ned – jeg tror det er på tide med en ny telefon, ettersom min har falt i bakken og knust x antall ganger … Bare with me! Enjoy!

Skal du på Findings i år? For å kjøpe billetter går du inn her – håper vi sees i år ♥

7 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg