Finally online!

Hurra hurra hurra, endelig har vi fått tak i nett, god that feels good. Selv om det faktisk har vært utrolig deilig med litt facebook-fri .. Er jo nå man merker hvor avhengig man faktisk er .. Så nå har jeg massevis av mails som må besvares, og imorgen skal jeg prøve og få svart på litt kommentarer også. Jeg må forresten få tusentakke for kjempefine og søte kommentarer de siste dagene, dere er så gode! Vi kom nettopp tilbake fra en tur til Playa (harry) Del Inglés, hehe .. Og vi fikk oss en herlig oksefilét middag med rødvin til, så nå er magen god og mett og hodet treffer straks hodeputa kjenner jeg. Her får dere litt bildedryss fra kvelden.. Dro likegreit frem H&M kjolen min fra i sommer, deilig med litt freshe farger igjen .. DKNY klokke fra klokker.no (annonse) Mannen koser seg på tur. Fikk til og med booket tur til Hemsedal idag, brrrrr – ikke at jeg orker å tenke på kulde akkurat nå .. Takker for gode besteveninner som Helen, som hjalp til med bestillingen over telefon når vi ikke hadde nett .. Turtelduene på middag. Mmm, deiiilig middag.. Så ikke det god ut vel? It sure was! Nommeenooom :* Nå er det like før øyenlokkene faller igjen, vi skrives imorgen. God natt’a!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg