Finally mine – 2XU –

Treningsklærne er sponset GOD mandag, og hei til den nye uken! Litt vemodig med ny uke, siden den forrige var SÅ gøy! Men absolutt spennende også, jeg sitter i skrivenede stund på mitt og Annette sitt nye kontor- føles bra så langt ♥ Igår hadde jeg og Gard en nydelig søndag, avslapping, søndagstur, god mat, massevis av filmer og gøy på tv- kjente jeg trengte en sånn dag etter en hektsk uke.

2XU tights her | T-skjorte her | Jakke her | Sko Reebook | Regnjakke Stutterheim Jeg er så heldig at jeg har fått tilsendt nye, freshe og fantastiske treningsklær fra Runwild, de har så mye fint!! Jeg har aldri eid 2XU plagg før, og nå skjønne jeg jo hva alle snakker om. Det er virkelig så bra som alle skal ha det til ♥ Jeg har fått den nye 2XU tightsen som har høyt liv, bred midje og har refleksive logoer (som er superviktig nå som det er så mørkt ute, sikkerhet først!) I følge søte Ida i Runwild, så er det mange som har lengtet etter en 2XU med høyt liv- og nå er den her! Tskjorten og jakken er også helt nytt, og er fra 2XU sin vinterkolleksjon. Veldig fornøyd jeg altså, også er jo peach/rosa en av mine favorittfarger også da. Love this, og kjenner treningsmotivasjonen sniker seg innpå. Nå ligger jo kontoret til meg og Annette rett ved siden av Sats på Solliplass- så det er vel ikke noe unnskyldning lengre! Trene før jobb, yes- det er målet for den kommende uken ♥ Vi skrives senere, nå har jeg en ufattelig lang to-do liste å ta tak i etter forrige uke! Nyt mandagen ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg