Fin start på dagen

Hei dere! Nå sitter jeg her og hiver i meg en nydelig omelett, og sjokomelk! For jeg har vært på trening! Jeg trener jo på SATS i Oslo, og det har vi ikke her i Ålesund, og det er jo bare tull og melde seg inn i to treningsentre. . Så da må man bare være flink til å ha egentrening ute, og hjemme. Startet dagen med å løpe på mølla oppe hos svigers, de har en i kjelleren, så gikk jeg ned igjen til leiligheten, og gjorde sirkeltrening hjemme på stua, med alle vinduene åpne. VARMT! Puuh. Så nå belønner jeg meg selv med sjokomelk, mmm! Og verdens beste omelett. Med egg, skinke, ost, purreløk, brokkoli, salt og pepper. Og DET kaller jeg en fin start på dagen. Når man har hjemmekontor er det fantastisk deilig å starte dagen med trening altså, virkelig. Nå skal jeg jobbe noen timer, og så er det på’an igjen med albumene fra igår, vi tok hele 17 turer på 4 timer igår, så da tror jeg nok vi skal klare og komme i mål med bildene idag, slik vi får fremkalt bildene! Ha en deilig tirsdag alle ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg