Fin lørdagskveld

Hei søtnoser! Har dere en fin helg så langt? Måtte dra meg selv opp klokken 08, for å dra ned i leiligheten idag. BAH! Litt kjipt på en søndag, men jeg skal ikke klage. Min bedre halvdel måtte opp 04.30 for å rekke flyet til Palma- så tror nok han er litt trøttere enn meg idag. Vi hadde uansett en superherlig kveld med gode venner igår, innflyttningsfest og en tur på byen- så koselig og være sosial igjen. Meg, Malene og Anamor ♥ Pøøøønta oss! Toppen & smykket er fra BIK BOK. Nå får jeg komme meg tilbake til arbeidet her nede. Senere er det duket for middag- og kino date sammen med bestejentene mine! Malene og Helen, åååh som jeg gleder meg ♥ Jeg skal lage viltgryte, og så skal vi se Gåten Ragnarok på Colosseum etterpå. Søndagsglede. Forresten- vi har lagt ferdig flisene på badet. Nå mangler bare fugingen, men må jo vise dere litt fordi! Kult?! Elsker det! Ser ut som tregulv, men det er vanlige fliser. Blir.så.braaaa!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg