Fin lørdag

Hatt en superkoselig dag sammen med Rolf Ivar, stebror og kompisen hans. Jeg inviterte de hit for å se leiligheten, og så ble de selvsagt servert ferske boller. Så gikk vi like greit ut for å spise lunsj rett etterpå, hehe. Har to ventelapper liggende her, men oppdaget i 3 tiden at posten stengte klokken 2.. Æsj, så nå får jeg ikke hentet de før torsdag. Kjedelig, for jeg venter på en fantastisk jakke. Men i mellomtiden får jeg bruke denne her. Loves it. Jakken er fra H&M trend. Vet det er mange som prøver og få tak i den, men det virker nok som den er ganske utsolgt dessverre. Den kommer helt sikkert inn igjen. Kjolen er fra Gina // Sko J.C // Veske Aldo // Smykke BIK BOK Nå har jeg og Rolf Ivar trukket oss tilbake, og sett Idol i reprise – og jeg skal ta fatt på kveldens middag. Skal steke biff i hvitløks smør, med fløtegratinerte poteter og bernaisesaus til. ÅÅh, kjenner magen roper etter mat nå. Så får vi se hva kvelden bringer . .

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg