Fin Bergenkveld

Hei dere! I skrivende stund sitter vi på Måseskjæret i leiligheten til moren til Gard og spiser frokost, vi skal straks avgårde for dykk nummer to, igår var jeg nede på 9 meter! Det tok sin tid, synes alt var veldig skummelt, hadde faktisk tenkt å gi meg – men gutset på likevel og det er jeg så glad for! På kvelden igår badet vi i bassenget her nede, drakk vin, grillet og tok en tur på byen, en superkoselig kveld sammen med Gard og kompisene hans. Norge er ikke så verst på sommeren likevel . . Idyllisk! Laget deilig grillmat igår, fylte indrefilét med fetaost og jalapenosost og surret med bacon. Serverte med soppsaus til og deilig salat, nyyyydelig måltid som anbefales! Kjole fra en random butikk i Soho / NYC. Strappy sandals fra Zara. Meg og Gard ♥ Nå må jeg gjøre meg klar her, nyt sommerdagen så skrives vi ikveld/imorgen.  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg