Filmkveld

Der! Endelig landet jeg i sofaen, for første gang idag. Har igrunn gått i ett hele dagen, besøk, shinings av leilighet og bursdag. Holdt forresten på å svime rett av etter joggeturen – puh. Joggetur + dagenderpå = ikke så kult. Men det gjorde jaggu godt likevel. Pyntet meg litt for svigermor som har hatt bursdagsfeiring idag. Vi fikk servert Tikka Masala og nydelig kake med is. I love birthdays. Jakke & kjole H&M // Belte her // Sko her Min elskede Marc By Marc Jacobs klokke herfra. (Lenkene er affilateslenker) Nå skal jeg jobbe pittelitt, før jeg klapper igjen mac’en. Og snart er det duket for filmkveld, milkshake, potetgull og snop. I love sundays. Så vil jeg også bare si gratulere med dagen til verdens beste lillesøster Anniken som blir 21 år idag, hurra – stolt av deg lille vennen min. Og til min besteste Malene som også har bursdag idag, og som blir hele 25 år! Hurra hurra for deg også snuppa. Så glad i dere begge to :-* Dere betyr veldig mye for meg.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg