Filming

Hei hjerter! I skrivende stund er jeg og produsenten i full gang med filming på AMFI Moa. Vi lager jo videoblogg èn gang i mnd for kjøpesenteret, og nå har jeg kommet på ett nytt tema som vi skal ha fremover. Mange episoder med : “Lene prøver yrker hun ikke kan..” Hihi, så dette kan bli spennende fremover. Idag skal vi blant annet filme på Glitter, hvor jeg skal jobbe litt – så får vi se om jeg mestrer det, knisknis! Fullfart bilde tatt idag tidlig, in a hurry! Igår hadde vi det superkos, familien, Rolf Ivar og jeg – spiste nydelig middag og dessert. Lillesøster Anniken hadde bakt forsinkede bursdagsmuffins til meg, søta! Så kjekt med familiekos. Håper dere har en fin dag! Flere bilder av min nye herlige genser kommer senere. Den er fra BIK BOK btw. Suss til alle :-*

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg