Filmdag!

Hei alle søte :* Idag har jeg vært sammen med søte Mari hele dagen. Vi har nemlig filmet til den nye sesongen av Petter elsker Mari, som går på tv2 Bliss etter nyttår. Jeg skal være med i en av episodene, og det var SÅ gøy og få være med på!! Kjempespennende. Hihi, vi har storkoset oss. Her er vi foressten på kontoret til miinto. Dere må gå inn å sjekke nettbutikken deres, masse fint!! Solen skinner i Oslo, og det er så deilig med litt stabilt vær. Jeg har vært min første gang hos Spalt PR, Mari er jo stylist, så hun skulle plukke litt til en jobb. De har så mye fint! Wræææl. Mari er like snill som hun er vakker, så da kan dere tenke dere hvor snill hun er :* Kakao med deilig krem fra kaffebrenneriet, anbefales på kalde høstdager. Etter filmingen tok vi spaserturen ned til Olivia på Aker Brygge, og ble sittende i 2 timer i solen og bare skravle. Kjempekos! Nå har jeg og Tone vært i Bogstadveien og shoppet litt, og fiskegratenget står i ovnen. Nommenoooomm, skal bli godt med mat. Så må jeg hive meg rundt for jeg får besøk om en times tid! Skrives girlies! Suss

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg