Film – High on fashion

Wii, wii, wii – da er filmen vi laget forrige uke ferdig! Jeg ble kjempefornøyd, Ellisiv som laget den er jo bare så utrolig flink!! Både Ellisiv og Marie. Strålende fornøyd jeg. Flinke jentene. For å se filmen – kan dere klikke dere inn HER. Gi meg gjerne en tilbakemelding på hva dere synes. Da blir både jeg, Ellisiv og Marie fra Modette superhappy!! Ellers har jeg vært super usosial i hele dag. Våknet klokken 10, og ble sittende med all slags kontorarbeid  / blogg / faktureringer og ja, litt av hvert rett og slett – heeelt til klokken 18. Tiden flyr jo fra en når man sitter så konsentrert på pc’en hele dagen. I tillegg har det vært ruskevær i Oslo idag, så det har ikke gjort meg noe som helst og bare være inne. Deilig det. Jeg har blant annet laget nachos .. For èn. Gud så trist. Haha, men jeg hadde god underholdning da. Sporten, Hotel Cæsar og Jakten på kjærligheten, hurra! Elsker sistnevnte, får sånn god følelse. Jeg har snakket med Rolf Ivar sikkert 15 ganger idag, haha .. Vi to altså. Jeg har til og med fått oppdatert iPhonen min. Tjoho! Imorgen går det i ett. Jeg skal på presseuke, og innom både Pressekontakterna og Polhem sammen med søte jenter, deretter bærer det til frisøren (opsops, hva skal jeg gjøre der trooo?? Ja nååå kan dere lure!) Så skal jeg ut og spise sammen med andre søte jenter, rett i seng og opp klokken .. grytidlig. Skal ta fly hjem til Ålesund (så fremt STORMEN som er meldt roer seg) for å jobbe 3 dager på rad for AMFI Moa. Jeg skal nemlig plukke og style til julemagasinet! Denne gangen skal jeg gjøre makeup og hår helt selv, iiiiik!! Det blir SÅ gøy. Håper dere har det fint girlies :* Sussepåalle.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg