Festival update!

God ettermiddag! Nå har jeg pause, og jeg har vært og kjøpt meg en stoooor hamburger til middag. Ellers har det gått i ett i dag, med møter, fotografering og diverse annet. Utrolig gøy!
Nå er det snart åpningsseremoni, hvor jeg skal ta noen bilder for NRK – spennende!
Håper dere har det bra.

Fra klokken 6, skal jeg stå i baren. Og der skal jeg være resten av kvelden – så vet ikke om jeg får oppdatert dere noe mer i dag. Men kanskje ? Jeg må jo ha en pause til i løpet av kvelden.

Ha det fint!!

-Lene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg